دلنوشته های مامی و بابا

نذری عدس پلو(:

1391/2/8 1:50
نویسنده : مامانش
1,175 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی قشنگه جیگمله نازم .عسیسم مامان پروین هر ساله وفات خانوم فاطمه ی زهرا نذری میدن .این نذری برای ما خیلی مهمه چون لطف این عزیز برای ما واقعا اثبات شدست که ایشالا وقتی بزرگ شدی برات تعریف میکنم که داستان این نذری چی بوده.....امسال هم تاریخه 6 اردیبهشت این نذری رو پختیم که مامان میترا هم خیلی کمک کردن دستشون درد نکنه.....کلی برای سلامتیه شما و بقیه عزیزا دعا کردم.به امید خدا ساله دیگه این موقع بغلمی لبخندعزیزمممممم راستی امروز که 7 اردیبهشت بود رفتیم خ بهار که مثلا یه نگاهی بندازیم و ذوقققققق کنیم .که ذوق کردن همانا و یه عالمه خرید کردن مامان پروین مهربون برای شما همان.......................................وای نمیدونی چه چیزایی برات خریدیم............2 تا پاپوش.2 تا کفش .ست شیشه شیر .ست پستونک.ست کامله لوازمه بهداشتیه جنابعالی که الهی فداتون بشم....قربونش برم همه هم مارککککککککککککککککاز خود راضیمبارکت باشه قند عسلممممممممم.خوب ذوق کردیم دیگه ...میدونم خیلی زوده ولی نیشخندوای وقتی به لوازمات نگاه میکنم انگار قند تو دلم اب میکنن به خداااااا.....خداوندا مهربانا بزرگا فقط خودت نگهدار کوشولوی ما باش لطفا و این شادی رو ازمون نگیر یا رب......خدایا دوست دارم .......فرزندکم دوست دارم.......همسرم دوست دارم......مادرم دوست دارم......بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)