دلنوشته های مامی و بابا

تولد مامان پروین مبارک

1391/2/5 20:20
نویسنده : مامانش
442 بازدید
اشتراک گذاری

کنجدکم عزیزکم امروز تولد یه فرشته از اسمونه ....یه مامان مهربون و فداکار....یه کسی که منو تو هرچی هم تلاش کنیم ذره ای از زحماتش رو نمی تونیم جبران کنیم ....الهی که فداش شم ...امروز تولده مامانه مهربونه منه.هورااااااااااااااااااااااااااااا.هورامامی جونم تولدت مبارک هزار بار.میوه ی دلم عزیزم شما به عنوانه هدیه با قلبه پاکت از ایزده بزرگ سلامتیه مامان پروین رو بخواه که میدونم خدا جونم دعاتو بی جواب نمیذاره.فرزندکم عشقم بزرگترین خواسته من ازت اینه که تو زندگی ادما رو دوست داشته باشی و به همه بی هیچ چشم داشتی احترام بذاری.....عزیزکم یادت باشه که من بودم یا نبودم مامان پروین رو بی نهایت دوست داشته باشی ........همچنین مامان میترا رو گلم .بوسسسسسسسسسسسسس دوست دارم. بابا شهرام رو که عاشق باشقهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)