دلنوشته های مامی و بابا

عزیزکم

1391/2/4 1:26
نویسنده : مامانش
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامی خوبی عزیزکم......مامانی تو این روزا همش نگرانه سلامتیه شمام .اینقد که همه میگن سه ماهه اول خطرناکه.ولی خدا رو شکر شما خیلی نی نی خوبو نازنینی هستی که اصلا مامی رو اذیت نمیکنی .ماشالاقلبفقط یه دفعه چن وقت پیش کهیر زدم همچین تپلخندهرفتم دکتر پماد داد و با تجویز ماماسی از اون وره دنیا شیره انگور خوردم که در کمال ناباوری خوب شدم(مرسی دکتر ماماسی).مامانی 14 فروردین که رفتم پیش دکتر حنطوش زاده سن بارداری منو 6 هفته و 1 روز اعلام کردن و شما 4 میلی متر بودی کنجد عسلیه مامی(قربون قدت)ولی روز 29 به دلیلی رفتم بیمارستان صارم و سونو کردم و گفتن شما 6 هفته و 6 روز و نهایتا 7 هفته هستی با قده 8.8 میلی متر سوالمامی هم نگران از سلامتیه شما که نکنه خدای نکرده رشدتون مناسب نباشه امروز رفت پیش دکتر حنطوش زاده که ایشون گفتن مشکلی نیست و سونوی صارم دقیق تره و باید سنه شما رو از این به بعد طبق اون سونو حساب کنم در واقع امروز 7 هفته و 4 روزه هستی گلم.........راستی امروز مطب خیلی شلوغ بود و دارم فکر میکنم یه سری پیش دکتر کرم نیا هم برم تا ببینم کدوم رو در نهایت انتخاب میکنم.دوستت دارم مامانی ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آرمان
4 اردیبهشت 91 1:40
سلام؛قدم فسقلیش مبارک باشه مامانی از الان خیلی زود برا نگرانی خدا که این هدیه رو داده خودش حواسش بهش هست